13 רעיונות מעולים לנשנושים לבריכה | הורים בכיף

13 רעיונות מעולים לנשנושים לבריכה

קטנטנים בבריכה (גם בים!) הם במוד אחר בכל הנוגע לאכילה. פתאום הם הרבה יותר פתוחים לאכול מאכלים שבדרך כלל מעקמים עליהם פרצוף (מי אמר ירקות), מסכימים לטעום דברים חדשים (בבית אין סיכוי) וגם הרבה יותר רעבים (טוב, גם המבוגרים). הנשנושים צריכים להיות כאלה שישרדו בילוי של כמה שעות בבריכה-אוכל קליל וכיפי כמה שפחות מתפורר ומתפרק. הנה הצעות שלנו:

מדד שטוזים
דרגו את הכתבה:

1. קח תרמיל

אדממה היא גם טעימה וגם בריאה והקטנטנים יהנו מאוד מלפרק ולחקור אותה. מתפקדת כנשנוש סופר כיפי ונוח.

אדממה

תמונה: superhealthykids

2. פאי תפוחים קפוא

תגזרו ותשמרו את המתכון הזה כי מדובר בשוס! חשבתם שנגמרו ימי הדייסה עקב המעבר לקיץ? הנה פתרון מהמם. מערבבים מעדן וניל עם שליש כוס רסק תפוחים, רבע כוס קוואקר גס ורבע כפית קינמון. מכניסים למקרר ללילה ובבוקר יש לכם ארוחת בוקר קרה ומטריפה! השהייה במקרר מרככת את הקוואקר כמו שעושים מים/חלב חם בחורף, ואם אתם יוצאים לבריכה פשוט תנו לתערובת עוד שעה (או עד היציאה לבריכה) במקפיא. ההשראה מכאן.

פאי תפוחים קפוא

3. תירס בקליפה

הם כל כך נהנים מהקילוף של התירס, כאילו קטפנו אותו מהערוגה שלנו. אמנם הערוגה בסופר, אבל מי סופר… ככה מכינים תירס מושלם: מרתיחים מים רותחים בסיר עם קצת מלח, מכניסים את התירס  עם העלים ל-10 דקות והוא מוכן!

תירס בקליפה

תמונה: glamour

4. חטיף אפונה קראנצ'י

פעם ראשונה שהבת שלי אומרת טעים על אפונה! ושניהם פשוט מחסלים את החטיף הזה. מערבבים בקערה שתי כוסות אפונה מוכנה (אפשר מקופסת שימורים, מהמקפיא או אפונה יבשה שמכינים-חשוב רק לייבש קצת עם מגבת נייר) עם כף שמן זית וכפית מלח. מפזרים על תבנית עם נייר אפיה ומחממים 40-45 דקות ב-190 מעלות. באמצע הזמן מערבבים קצת את האפונה ומחזירים לתנור. צריך לצאת פריך וטעים.

חטיף אפונה קראנצ'י

5. משקה יוגורט

אני מעולפת מהתמונה הזאת, כי הבת שלי-כן, זאת שבגן-עשתה לה את הסטיילינג. ואם זה לא קריאטיב משובח, אז מה. לא צריך סכו"ם, פשוט תוקעים את הקש ושותים. וזה אפילו לא מלכלך!

משקה יוגורט

6. וגר מלפפון עם תות

ברגע שתשלבו פירות וירקות יחד, בחיתוך חמוד וכיפי-תופתעו לגלות שגם את הירקות, הקטנטנים שלכם אוכלים. אפשר גם לצרף מזלג קטנטן להשלמת החוויה.

מלפפון עם תות

תמונה: creative-food

7. סושי מלפפון

קולפים מלפפון לאורך עם קולף, על כל פרוסה מניחים לאורכה אורז דביק ובקצה גפרורי ירקות שאוהבים. מגלגלים ואוכלים הכל בביס גדול

סושי מלפפון

8. נשנוש סלרי

אחת הדרכים היחידות לגרום לקטנטנים לאכול סלרי היא לתקוע אותם בחמאת בוטנים. אפשר לשים את חמאת הבוטנים בתחתית צנצנת ולתקוע בתוכה את גבעולי הסלרי כמו בתמונה.

סלרי בקופסה

קרדיט: choose-to-thrive

9. אצבעות אבטיח

ברור שלוקחים אבטיח לבריכה, אלא מה? אבל הכרתם כבר את החיתוך הכי נוח ומתאים לאדום האדום הזה? הופכים חצי אבטיח על קרש וחותכים לריבועים. הדגמה בתמונות כאן

אצבעות אבטיח

קרדיט: mamasaywhat

10. חטיף אנרגיה ביתי

חטיפי אנרגיה מצוינים כמקור לאנרגיה בריאה וטעימה, במיוחד כשהם מעשה בית. לחטיף התפוח קינמון שבתמונה צריך חצי כוס תמרים, כוס קוואקר עדין, תפוח בלי הליבה, חצי כוס פקאן, כף מייפל וכפית קינמון. בגדול מערבבים הכל ולתנור. והנה המתכון המדויק.

חטיף אנרגיה

קרדיט: bakeeatrepeat

11. למי קראת יבש?

פירות יבשים ואגוזים, כמובן בהתאם לגיל הילד, הם אחלה נשנוש טעים ובריא שנוח לקחת לדרך.

פירות יבשים

תמונה: superhealthykids

12. מיני פנקייק

3 כפות גבינה לבנה 5%, שתי כפות קמח מלא/רגיל וביצה. מערבבים הכל ומטגנים בכמויות קטנות ליצירת מיני פנקייק שנוח לארוז לדרך וכיף לאכול בידיים.

מיני פנקייק

13. כדורי בריאות

מערבבים במעבד מזון 225 גרם תמרים מגולענים, 2/3 כוס שוקולד מריר ו-2/3 שקדים, עד שהכל הופך לעיסה אחידה. יוצרים כדורים ומאחסנים במקרר. מנסים לא לחסל הכל בבת אחת. המתכון הגאוני מכאן.

אוכל

קרדיט: somethingswanky

דרגו את הכתבה:

תגובה אחת ל 13 רעיונות מעולים לנשנושים לבריכה

  1. מקסים אני אשתמש בחלק מהרעיונות
    אהבתי את האדממה והמיני פנקייק

השאירו תגובה


5 − = 2

יש לעשות את הפעולת חשבון